T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
TEKİRDAĞ / HAYRABOLU - Hayrabolu Anadolu İmam Hatip Lisesi

Haberler

May

Okul Müdürümüz Muhammet TİKANKUŞ ilçe merkezinde bulunan Hasan Yılmaz Kurt Oraokulu ve Hisar Ortaokulunda eğitim gören 8. sınıf öğrencileri ile bir araya geldi. Sohbet ortamında gerçekleşen tanıtımda okul tanıtım videosu izleyen öğrencilere daha sonra okulu tanıtan broşür dağıtıldı. Öğrencilerin  İmam Hatip ile ilgili merak ettikleri sorularını cevaplandıran Okul Müdürü Muhammet TİKANKUŞ okulun projelerinden ve başarılarından bahsetti. 

May

Hayrabolu Anadolu İmam Hatip Lisesi'nin tanıtımı kapsamında okul müdürü Muhammet TİKANKUŞ tarafından Hisar Ortaokulu ve Hasan Yılmaz Kurt Orataokulu öğrencilerine yönelik bilgilendirme toplantıları gerçekleştirildi.

May

19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı kapsamında okulumuz konferans salonunda öğrencilerimizle birlikte kutlama programı düzenlendi.

May

Okulumuzda askıda kitap uygulaması hayata geçirilmiş olup, uygulama kapsamında öğrencilerimizin kitap okuma alışkanlıklarının geliştirilmesi ve paylaşma duygusunun yerleşmesi hedeflenmektedir.

May

Okulumuzda 2022-2023 Eğitim Öğretim Yılı içerisinde gerçekleştirilen çalışmaları içeren yıl sonu bültenimiz haberimiz içeriğindedir.

May

Okulumuz öğrencilerinin bir üst kademe öğretim kurumlarını tanımasına yardımcı olmak adına öğrencilerimizle birlikte Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi Hayrabolu Meslek Yüksekokulunu ziyaret ettik.

May

Öğrencilerimize yönelik sınav motivasyonu, verimli ders çalışma ve zaman yönetimi konusunda bilgilendirme yapıldı.

May

29 Nisan Kût'ül Amare Zaferi anısına okulumuz konferans salonunda öğrencilerimizle birlikte anma programı düzenlendi.

May

Öğrencilerimizle birlikte okulumuz girişine İslam Medeniyeti'nin önemli şahsiyetlerinin tanıtımını içeren panolar yerleştirilerek "İslam Medeniyeti Koridoru" oluşturuldu.

May

Çedes projesi kapsamında öğrencilerimiz tarafından deprem bölgesindeki kardeş okulumuzun (Arguvan İmam Hatip Ortaokulu) öğrencilerine mektuplar ve hediyeler hazırlandı.